dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

4/2-10!

Hej!

I skolan hände det inget speciellt förutom att jag och Louise fick lyssna på de nationella provet som vi ska ha i svenska. Det är ett texthäfte och då får man lyssna på det om man vill. Louise, Elin och jag höll i våran badlektion idag. Det gick bra och de fick simma många längder;P I slutet hade vi en simtävling. Inte så många som var med, ungefär hälften.

När jag och Louise skulle gå hem så hade hon inte så bra skor på sig så när jag sa "om du ramlar nu så kommer jag skratta åt dig jättelänge" precis när jag sa det så ramlade hon och jag stod där och skratta jättemycket:D Efter det när jag drog upp henne så stod det en bil som ville åka förbi och jag märkte inte den förens Louise sa åt mig att jag skulle flytta på mig. Efter ett tag ramlade hon igen;D

Jag var och tränade med Elin, boxing och det var syrran som hade passet. Hon retade mig kändes det som;P Så nu är jag trött och som ni ser har jag ändrat lite i bloggen, blev det snyggt? :)

Kommentarer:

1. Rebecka:
Låter som en rolig dag:D vart går ni på boxning?:o
2. Svar::
Vi går på Lifeclub:P

Kommentera här: