dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

2010-02-23!

Tjabba tjenna hallå!

Idag har det varit en bra och ganska rolig men mycket prat i skolan:P Först tyskaredovisning och det gick alldeles utmärkt, ganska stolt:) Sedan massa repition på procent på matten. Engelska efter det, imorgon har vi muntlig redovisning och jag hoppas det kommer gå bra. Det var inte god mat i skolan idag men jag åt lite potatis och två knäckemackr istället. Efter maten var det hemkunskap och vi fick inte laga mat. Vi jobbade med frågot istället. På NOn fick vi göra en labb som inte funka så då fick vi göra massa frågor då också.

Klockan fyra var det dags för orkestern igen och då fick vi papper på olika workshops som man kan göra på festivalen i Västerås:D Jag har inte bestämmt om jag ska göra något. Jag ska fråga vad de andra ska göra för det är inte roligt att göra något själv. Längtar jättemycket till festivalen. Har faktiskt köpt en ny sovsäck fast den ska hålla om man sover i -23 grader så jag ska ta med mig den gamla sovsäcken på festivalen. Det blir nogt lite varmt annars för det är i maj och vi ska sova i sovsalar eller nåt. Lärarna vill att några föräldrar ska med och jag har förbjudit mina;P

Nu ska jag träna på min Guinnessredovisning så see you;)

Kommentera här: