dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

100 dagar kvar!

Tjabba tjena hallå!

Idag är det 100 dagar kvar till festivalen i Västerås!!:D

I skolan hände inget speciellt förutom en lång rast där Lousie sa oppla oppla och jag började kalla henne häst då och kom på massa skämt;P så hon blev irriterad på mig och jag skulle hålla mig på avstånd;D På engelskan så var vi i Centrumhuset och lyssnade på våran SOlärare när han berättade om Irland.

Jag har varit otroligt trött och jag tror jag börjar bli förskyld också. Imorrgon är det NATONELLA PROV I TRE TIMMAR eller nåt och det känns redan som jag har panik men jag ska försöka lugna mig med att det kommer gå bra. Själv har jag laddat med att käka popcorn idag som är gottigt:D

LYCKA TILL, till alla som ska göra nationellt prov imorrgon!:)

Kommentera här: