dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bowling och julspex!

Hej igen!

Efter skolan gick Maja, Monica, Emma, Jenny och jag till bowlinghallen och spelade i en timme:D Det var jätteroligt och på tisdag ska vi åka till GBG hade vi tänkt:D Sen följde jag med Monica till hennnes mammas jobb och där fikade vi lite och satt och prata och väntade på att Monica skulle få massage:)



Efter massagen åkte vi hem till Monica och där sjöng vi singstar tills vi åkte till skolan för att se på julspexet:) Vi trodde först inte att vi skulle få biljetter men vi kom till skolan ganska tidigt så det fick vi:D Jag tycker inte spexet var så jätteroligt men jaja:P Åkte med syrran hem sen och nu sitter jag här! Tjingeling:D

Kommentarer:

1. Rebecka:
sv. åh gud vad härligt!:D det skulle vara jättekul, bara om jag har tid att se dem;P

kram på dej<3 o nu ska vi banne mej träffas på jullovet:D

Kommentera här: