dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

8 december 2010!

Hejsan!

Idag har jag jobbat med uppsatsen som ska vara inne på fredag och jag ska bara läsa igenom det och finjustera lite i källförteckningen och fotnoterna:) Imorgon ska detta göras på historian och livskunskapen:P Har suttit i biblan hela dagen lång:)



När jag åkte buss höll jag på att somna, inte bra och det är väldigt ovanligt för min del så det tyder på att jag är jättetrött:) När jag var på väg hem från bussen mötte jag två stycken som jag är ledare för och de skulle vilja kasta snöbollar men förra veckan var jag jätteförkyld så det fick inte kasta på mig men nu är jag frisk så jag blev inte så glad men jag fick bara tre snöbollar på mig och jag försökte skylla på en lång dag och att jag var trött:P



Eftersom jag är trött är det tänkt att jag ska vara i sängs vid tio så jag får sova men vi får se hur det går;D God natt och sov gött!

Kommentera här: