dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

7 december 2010!

Tjabba tjenna hallå!

Idag har jag bara haft två lektioner och de var tyska och matte:) Efter skolan gick jag och handlade julklappar och jag hittade till alla:D Har slagit in dem redan:P Imorgon är det temadag och sista folklivstemadagen:) Nästa tema tror jag handlar om kultur:P



Har bara slappat för jag är så himla trött och jag behöver verkligen ett lov så det är bara att orka gå några dagar till:) Jag fick vänta i hela 40 minuter på bussen när jag var färdig med julklappsköpet, inte så trevligt men vad ska man göra? Nu ska jag kanske titta på julkalender på svt play och sen gå och duscha och sova i min sköna säng, vi ses! :)

Kommentarer:

1. Gurka:
fin blogg! Hoppas att det kommer fler bilder på kladdkaka snart!
2. Gurka:
fin blogg! Hoppas att det kommer fler bilder på kladdkaka snart!
3. Gurkan:
vad heter den söta grisen på bilden? MVH Gurkan m. familj

Kommentera här: