dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

5 december 2010!

Hello!

Idag har jag slappat, läxläsning och snart ska det duschas, fläta håret och göra mina naglar juligare:P Imorgon är det julkonsert och det kommer bli en stressig dag också. Först ska man givetvis gå åka till skolan och tur som det är har jag sovmorgon:D Fast jag slutar mellan 15:40-16:00.



Om jag tar bussen hem kommer jag bara ha en kvart på mig att äta så jag åker bil hem:) Kvart över fem ska man spela bowling med alla scouter för vi har avslutning imorgon:) Den slutar halv sju och då ska man vara spelklar inför övandet innan konserten som börjar sju:)



Kommer vara jättenervös för några kompisar kommer och kollar och sen så kommer kanske några klasskompisar så det känns som man kommer spela massor med fel men det hoppas jag verkligen inte! :) Nu ska jag som sagt snart duscha och hoppas ni få en bra god nattsömn för det lär ju jag behöva:D

Kommentera här: