dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

28 december 2010!

Tjabba tjenna hallå!

Idag har jag fått gått upp ganska tidigt för att åka in till stan:D Jag och Monica har gått och shoppat med hennes lillasyster och sen gick vi på den nya narniafilmen:D Man kände igen och träffade många på stan nu när det är mellandagsrea:D 



Imorn ska jag byta julklappar med Elin och Louise:D Undra vad jag får?:) Ska träna på morgonen innan det också så det var ju trevligt! ;P Jaja, vad ska man göra när ens familjemedlemmar bokar in mig på olika pass? :P Vi ses imorgon! :)

Kommentarer:

1. Rebecka:
hej på dej!:) ja vi måste träffas nån dag snart. Vet inte riktigt om jag kan detta året. Kanske på torsdag... annars får vi ta det i början av nästa år:D Kram
2. elin ★:
super fin header! :)
3. J U L I A O F S W E D E N ♥:
sv ; ok kul ;) jomen, jag gör ingenting allt bra ?

Kommentera här: