dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

17 december 2010!

Tjaaaaaa!

Nu har jag JULLOV!:D Började nio idag genom att titta på ett avsnitt av Sunes jul med alla VPare:) Fick godis och pepparkakor av lärarna:P Sen sjöng lärarna för oss och vi hade sångtävling, den där där de säger en bokstav och sen ska man sjunga något som börjar på den bokstaven:)



Sen skulle vi köra ballongleken, alltså knyta fast en uppblåst ballong runt vristen och sen skulle man smälla alla andras:D Jag tror det var en tvåa som sällde min typ efter två sekunder så synd för mig:( Alla NVare stod på andra/tredje våningen och tittade på oss;P



Sen var det avslutning i aulan med massa jubel och estetarna sjöng några julsånger:) Äntligen är det jullov som jag har längtat efter ledighet:D Skriver om eftermiddagen snart:)

Kommentera här: