dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

13 december 2010!

Heeeeeeeeeeeeeej!

Idag har det varit lucia:D Jag ville så gärna sjunga med i låtarna men det gjorde jag inte för då skulle nog folk undra;P Det var precis så att jag hann dit för jag åkte bil och det blev precis 20 minuter innan allt började och det tar ungefär 20 minuter att åka till skolan med bil;) Imorn blir det buss, en senare buss för jag har sovmorgon igen:D



Efter lucian letade några i klassen efter paket i biblan men alla var redan upphittade så då ska vi leta imorn:D Sen har vi haft ett gammalt nationellt prov i engelska och vi får la se hur det gick!



Sista tysklektionen för i år har jag haft med fruktsallad, tidningsleken, bingo och nån lek där man har lägger händerna i grannarnas knä och sen skaman klappa/slå på knäna i den ordning händerna ligger i eller vad man säger;P

            

Efter skolan spelade jag cello med min lärare och Olivia:D Vi spelade massa jullåtar i trio och duetter:D Det var trevligt att spela massa jullåtar och jag ska ta på mig tomteluvan imorn för det tyckte några klasskamrater:) Nu ska jag ta och sova och imorgon är det sista tisdagsskoldagen för dett året:) God natt everyone!

Kommentera här: