dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

10 december 2010!

Hejhej!

Vem vinner idol? Det kan man ta reda på kl 22:25:P Får se om jag är uppe då eller om jag har somnat;) Idag har jag hjälpt Jenny med hennes innehållsförteckning och lite sånt men det fixade vi:D På multimedian fick jag vara "modell" så att Jenny och Emma kunde få några ilskna kort;D Emma fick låtsasstrypa mig men jag skrattade nästan bara men jag försökte se ilsken ut på några:P



Jag och Maja är på god väg när det gäller våra sorgsna bilder på snö:) Sen var jag tvungen att stanna kvar och först vänta på Emmas pappa som skulle hämta henne och Maja och sen skulle jag vänta på att Jennys kille skulle sluta så att Jenny kunde vara med honom men när han kom fick jag vänta på bussen i 40 minuter så de väntade med mig genom att sitta på resecnetrums sibylle:)



Imorgon ska det spelas ängel och vi övar halv tio på morgonen så jag kanske skulle ta och lägga mig ändå men vi får se;) God natt och nu är det bara en vecka kvar tills jullov:D Hejdå på er allesammans!

Kommentera här: