dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sommarjobbsdag 8 av 15!

Hej svejs!

När jag kom till jobbet och skulle gå in såg jag att några barn tittade ut genom fönstret och stod och vinkade till mig, gulligt:) Bland annat var det den minsta tjejen som gillar mig så mycket:D Hon kom även springande med glatt humör när jag kom in och stod och väntade på mig:P När man väl kom in så satte jag mig på golvet och tittade när alla barn lekte. Helt plötsligt kom den minsta killen som är ett år och satte sig i mitt knä:) Han satt där och kollade på mig och helt plötsligt fick jag en kram och några till:) Han kom tillbaka på eftermidagen och då lekte vi tittut:) Han är en rolig prick:P



Den minsta tjejen är också en rolig prick och vill ju som sagt helst till mig och vi har lekt och lekt när de andra barnen sover för hon vill inte sova efter maten;) Jag fick turen att mata den minsta tjejen och det är ju alltid lika kul med en så sölig unge;) Alla barn vill prata med mig, även de äldsta:D De andra fröknar berömmer mig och det känns bra:) När jag skulle cykla hem så spöregna det jättemycket men jag tycker det är lite kul så jag ringde inte mamma utan jag tog på mig regnkläder och cyklade;D Jag blev lite blöt om fötterna för jag hade inte världens bästa skor men det var lite kul ändå;P



Jag ville så hemskt gärna baka men vi hade inte så mycket hemma så till slut blev det en kladdkaka:) På kvällen brukar jag duscha för det hinner jag inte på morgorna så då får man gå ifrån datorn tidigare och det är strax dags;P Vi ses en annan dag som tex imorgon :D

Kommentera här: