dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sommarjobbsdag 5 av 15!

Hej på alla som är jättetrötta efter en vecka på jobbet!

Visst har jag jobbat hela veckan och det har varit krävande men samtidigt väldigt roligt och man blir väldigt trött men det glömmer man på jobbet men när man kommer hem så blir man helt plötsligt jättetrött;P Alla barn är så gulliga och några är ju lite busiga men alla är ändå jättesnälla:)



När man cyklade hem så svängde man in på ica en stund och köpte lite godis som jag ändå att jag hade förtjänat;) Idag kom mamma hem från sin lilla resa med hennes kompis. Jag och syrran åkte och lämnade mormor och morfars bil som de ska köra hem i från busstationen. Vi kände inte direkt för att hämta de för att de kommer halv två på natten och då så lämnar vi deras bil istället så att de snabbt kan åka hem i den;) Pappa fick köra våran bil så att vi kunde få åka hem också;P



Eftersom hon nyss har tagit kökort och jag övningskör så är det bra att få några tips vad som händer i trafiken;) Sen så har man suttit i soffan fram tills nu och alldeles strax så ska jag sova för att jag blinkar lite för mycket;P Ses :D

Kommentera här: