dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sommarjobbsdag 15 av 15!

Heeeeeeeej!

Nu har jag jobbat färdigt och jag är jättenöjd med mitt arbete:) Det har varit så roligt och man har lärt sig lite om hur det är att ta hand om många små barn samtidigt och det har ju varit jätteroligt:D Jag kommer nog sakna att jobba där och det kan hända att man kommer och hälsar på:) Det är svårt att förklara vad man har gjort men de allra flesta gillar mig jättemycket och vill att jag ska vara med de:) De som är ett år vill gärna sitta i knät och gosa lite eller leka tittut;P Jag fick en liten present av personalen idag:D Showergel och bath fizzer:)



Vi får se hur det känns att inte jobba där länge och höra allt gråt och glädjeskrik och sånt där;D Kanske ska fiska kräftor med kusin idag men jag är inte säker så vi ses! :)

Kommentera här: