dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sommarjobbsdag 13 av 15!

Heeeeeeeej!

Nu är det bara två dagar kvar av sommarjobbet:) Än så länge har det varit jätteroligt:D Idag har det varit lite fler barn och jag har spenderat jobbardagen i målarrummet för de flesta barn vill måla med vattenfärg och duttpennor;P Häromdagen när det inte var så många barn så gjorde jag detta:P



Vi har även varit ute och det blev många barn och småbarn som vill åka rutschkana. Det är en ganska brant kulle som man måste ta sig uppför först och småbarnen kan inte ta sig upp och om jag minns var det tre småbarn så det blev ett ganska hårt arbete med dessa;) Jag blev väldigt trött efter jobbet så det känns som mitt huvud ska sprängas och det har ju varit jättevarmt också så då blir det så.



Igår när det var en tysk lite kille som fyllde år så hade han med sig godis och de är lite konstiga tycker vi fröknar;) Först så ser de ut som att vara hårda karameller men de är jättemjuka och sen helt plötsligt så spricker karamellen och då kommer en kräm ut så det känns jättekonstigt att äta de men de är goda i alla fall;P Här är en bild på dessa:) Nu ska jag vila så att jag orkar med nästa dag;)

Kommentarer:

1. Rebecka:
Sv. okej, ne det va bara 4dagar;P det har varit superbra:)

Kram

Kommentera här: