dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Näst sista dagen innan gymnasiet börjar!

Heej, heej, heej!

Idag är det näst sista dagen innan skolan börjar:) Börjar längta nu:D Jag har inte bestämmt mig för vilken busshållsplats jag ska gå till första dagen;P Den ena är den där alla går på och den andra är den som ligger pyttelite närmre och man går på före alla andra där men man står typ själv;) Vi får se, jag har ju en dag på mig;) Kanske kan få Elin att gå till den som är närmast mig men hon har ännu närmre till den andra;)




Idag har jag kliat på mina myggbett som är på huvudet, på armen och på fingret:P Det på fingret har svullnat upp och det ser inte så jätteroligt ut;P Jag har även tagit lite kort här ikväll:) Mormor kom förbi med min kamera som hon hade lånat och vi har tittat igenom hennes bilder och filminspelningar:) Man kan ju ha lite roligt med m&m´s;D



Nu sk jag sova så godnatt! :D

Kommentarer:

1. Rebecka:
Sv.Gött att höra!:D

Kommentera här: