dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Frostat av frysen!

Tjabba tjenna!

Idag vaknade jag halv elva:) Käkade frukost framför TVn en stund och sen gjorde jag iordning mig och då var klockan halv tolv:P När den var det så frostade jag av frysen för den var väldigt isig;P Lite kul att se när det smälter och sånt där;) Jag har även vikt olika papperssaker;P



Jag har grejat lite i nya word och gjorde nya lappar kan man väl säga att det är. Jag har satt de på min orkesterpärm så man vet att den är min;) Bara för att jag har gjort sånna så känns det som att jag kommer få ett sånt schema där jag slutar vid fyra eller nåt och då hinner inte jag till orkestern:( Vi får väl se hur det blir med det och jag hoppas verkligen att jag hinner:) Jag håller tummarna tills jag får se schemat;) Jag har bestämt att jag ska se på bröllopsprovet men om den inte är något bra så får jag göra något annat:P Tänkte poppa lite popcorn också:D Imorgon ska jag jobba igen så hejsvejs!
 

Kommentera här: