dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Första läxan är klar!

Hallå!

Sov ganska länge idag med:D Sen när man åt frukost vid halv elva så pappa att vi skulle äta mat vid ett hos mormor och morfar. Jaja, men en av morfars fyra bröder var här och hans fru:) Jag har inte träffat de på jättejättelänge men jag tror de bor i Tibro:P De har ett barnbarn som också heter RJ:D Jag tror vi är de ända som heter RJ;D De var i alla fall jättetrevliga och de sa att vi är släkt med Tage Danielsson som är död nu men det finns en staty av honom i Linköping. Lite roligt;D



Efter man hade träffat de åkte jag och mamma till ICA. Vi handalade mat och lite mat som jag ska ta med mig till Lurö. Jag ska på klassresa i tre dagar:D Från tisdag till torsdag:D Jag tror det blir jättebra:D Jag tog med mig lite nyttig mat och onyttig mat;D Sen så började man packa lite:P



Jag har gjort klart min första läxa på gymnasiet;) Det var att skriva ett brev om sig själv:) Det blev en och en halv sida på datorn;P Jag gör så mycket;) Nee, men jaja;P Har sovmorgon varje måndag och fredag så very very gött! :D Ni kan väl få se mitt schema för jag är så snäll;) Bara om ni klickar här:P Nu ska jag strax gå in i duschen och göra mig ren så tjingeling på er allesammans! :D

Kommentera här: