dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fiskat kräftor!

Hej!

Nu har jag, pappa, farbror och kusin varit och fiskat:D Vi fick mellan 10-15 kräftor:) Vi pratade en hel del och sen så vi typ 40 kanadagäss så jag och kusin Erik fick ro ut till viken:P Det var jag som fick ro:D Först så kom vi inte i land men det gick efter ett tag och först fick vi hoppa till en sten. Sen fick vi hoppa till en anna sten lite längre bort men efter det så var det bara våt mossa och sen blev det land. Det var jag som hoppade först och jag mellanlandade med en fot i den våta mossen och Erik mellanlandade med småhopp;P



Vi gick en sväng men vi såg inga kanadagäss så vi gick tillbaka och vi gck en bra liten väg till första stenen men vi fick hoppa en bra bit men det gick! :D När vi båda stod i båten och skulle ro tillbaka så körde vi på en sten och vi båda snubblade framlänges men ingen ramlade;P Ett litet roligt äventyr;D Sen har jag varit pyroman:D Roligt har det varit och nu måste jag lägga mig, see you later! :D

Kommentarer:

1. Rebecka:
Sv. Det var det verkligen:D Glömmer det aldrig:)



Kram

Kommentera här: