dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Andra dagen på väner!

Hej svejs!

Imorse så gick jag till en annan busshållsplats och fick stå där själv men det kommer väl dagar där det står fler;) Jag bor typ mellan två busshålsplatser och den ena går man på före en hel del så då tar jag den;P Idag så har man pratat ännu mer med de som går i klassen:) Snart kanske jag lär mig namnen på de tjejer jag äter lunch med och pratar med på rasterna:P



Idag har vi haft matte och då fick vi böcker, fick även börja räkna lite;) Sen hade vi engelska och varje engelskalektion ska man prata med den man sitter brevid i tio minuter och det fick vi göra idag och jag satt brevid en som kan ungefär lika mycket som jag så det passade bra:D Näst sista lektionen idag och sista lektionen de andra veckorna var idrott.



Sista lektionen var tyska men jag ska byta grupp för att om jag gör det hinner jag spela i orkestern och det vill jag väldigt gärna göra så då fick jag byta grupp:D Sen så gick jag med killarna till bussen eftersom det inte är någon tjej som ska åka buss åt mitt håll:) Denna dagen gick också bra:D Imorgon börjar jag åtta och slutar två:) På fredagar har jag bara en lektion:D Vi ses imorgon för då skriver jag säkert:P See you! :)

Kommentera här: