dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Zombies!

Hello!

Idag fick man gå upp kvart i sju på morgonen för att åka till livsåskådningsmässan och den va jätterolig, nä men den va sådärrolig;) Efter att vi har varit där i ca fyra timmar åt jag, Louise och Elin på gatuköket. Jag tog en kebabtallrik. De andra delade på en Mattias special:P När vi har ätit oss mätta gick vi hem till Lousie och tittade om det fanns någon bio på Göta lejon idag men det gjorde det inte så då ville vi hyra New moon och se den igen. Då gick vi till Ica och hyrde den och Louise och Elin köpte en glass medans jag köpte lite godis:D Det tog väldigt lång tid att hyra New moon för det gick inte att hyra den. Det var något konstigt men som tur var fick vi hyra ändå;P



När vi hade sett den ville jag spela kort framför något bra TV-program och det gick inget vidare att spela med mina så kallade kompisar;P Varje gång det var någon av de så fick jag nästan skrika för det skulle vakna och lägga ut;P Jag kallade de för zombie 1 och zombie 2;D Efter några omgångar ville de inte spela mer för det var väldigt spännande så då fick jag spela själv;P Jag spelade svarte petter och yatzy med mig själv och sen spelade jag spel på mobilen. Det är bra att kunna sysselsätta sig själv när man har två kompisar som tittar på ett väldigt spännande program som jag inte gillar;P

När jag kom hem har jag inte gjort så mycket förutom att ha gjort två vitlöksmackor till mig själv och ätit upp;P See you later!

 

Kommentera här: