dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

ÖVNINGSKÖRT!

Heeej!

I skolan hade vi först SO och kollade på film och svarade på frogor. Sen hade vi svenska och då redovisade jag och det gick faktiskt bra fast jag var lite nervös i början men jag ville absolut inte vara först. Vi lottade och då blev jag sist:D Haha, de som reovisade före mig blev lite småsura för att jag var bättre än de men då sa jag att det var bättre att de var före än efter mig. Om de skulle vara efter mig hade det inte känts bättre;P

Sedan hade vi mat och rast. Då tittade jag på pingisen men den sista omgången var jag med på och jag vann:D Sen hade vi idrott och gick igenom en teoriuppgift och grejs:P

Nyss har jag ÖVNINGSKÖRT för första gången! :D Det var jätteroligt:P Efter det käkade vi pizza här hemma:D Ikväll blir det väl att käka lite marknadsgodis:P Imorgon ska det bäras slanor fast vi får se hur mycket jag orkar/tittar på;D

Igårkväll när syrran kom hem hade hon köpt ett par björn borgtrosor så nu har jag 6 stycken:D På posten idag fick jag en sked och Happy Birthday pussel:P
Vi hörs:D

Kommentera här: