dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Snurrig dag!

Hejsan!

Idag var det skola som vanligt och då var det klasstid och sen musik. Vi hade vikarie då och gjorde inte mycket den lektionen;P Sen hade vi idrott , valfritt. Jag , Louise och Elin för det mesta hoppade långhopprep;D Det gjorde man nog senast på mellanstadiet:P Sen hade vi SO och kollade på film om islam och massa grejs.

Efter maten och en lång rast hade vi språk och sen var det elevensval. Jag har ju friluftsliv och idag skulle man ta med sig en bra ryggsäck som man kan vandra i och den skulle väga 10 kg också;P Jag kom på det i sista sekund så mamma fick packa den när jag åkte till skolan och sen kom hon med den när det var elevensval. Vi gick runt i halva Götene ungefär;P Men det var ganska roligt och de som inte hade med sig någon ryggsäck får gå en gång till för annars får det inte gå med på den "stora" vandringen;D

När man kom hem tog jag en dusch och åt lite innan jag skulle passa de små nyingarna;P Vi håller på och gör en flagga och så som jag är idag, snurrig i skallen;P så tog jag kort tills batteriet tog slut så nu måste det laddas kom jag på;) Snart ska jag lägga mig och sova ut så man orkar med morgondagen;P Ett stort dröm sött från käraste lilla mig!

Kommentera här: