dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Skolturné!

Godagens!

Idag har jag varit ledig från skolan och varför jag har varit det så har jag varit med på den årliga skolturnén. Våra tre konserter blev bra tyckte jag och på rasten och maten pratade vi om festivalen som är om 37 dagar:D Vi har taggat discot som är mellan 22:00 till 01:00 för de äldre ungdomarna:D Jag antar att det är det disco vi ska på;P



Efter skolturnén åkte jag till skolan som varade i 10 minuter till men det var bara för att jag måste veta vad jag ska ta med mig imorgon till avslutningsfottot:D Nyss övade jag på min tyskläxa och snart är det mat och jag är vrålhungrig;P Vi hörs och den 21-23 maj, då gäller det! :D

Kommentarer:

1. Rebecka:
Längtar till 21maj!!!:)
2. Bloggaren själv;):
Jag kommer bli helt galen av längtan de sista dagarna!! ;P

Kommentera här: