dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

SEXTON!

Svejsan!

Idag fyller jag SEXTON! :D

Min födelsedagspresent på nyår:

Björn borg trosor

Mina födelsedagspresenter på morgonen:

En vännerbox, mummer 6

En cd-sperlare

Melodifestivalsskivan

Presentkort på åhléns, 300kr

200kr

Hörlurar

4 stycken björn borg trosor

Mina födelsedagspresenter efter skolan/marknaden

Disney notbok för cellister

Sound of music notbok för cellister

Vispop 15

Schlagerfinal 2010 (Notbok för pianister med alla finallåtar från melodifestvalen 2010)

200 kr

Det kommer mer presenter vet jag:D

Idag hade vi syslöjd först och nu har jag stickat klart en sida av klossen. Sen hade vi tyska och det var som vanligt kan man säga. Sist men inte minst innan maten hade vi matte och då gjorde jag mattediagnosen och blev klar med den, gick ganska bra tyckte jag.

Efter maten hade vi svenska och då gjorde jag inte mycket alls. Satt mest och funderade ut hur jag ska redovisa. Jag hjälpte till att leta reda på olika namnsdagar istället och den 21 maj ska vi tydligen på teater men då sa läraren inför hela klassen "Rebecca, är det inte då du ska spela". Då frågade klassen vad jag ska spela och jag sa att jag ska på festival och fick berätta lite vad det innebär;D Vi jobbade inte särskilt mycket den lektionen. Den sista lektionen som var EQ pratade vi om friends och olika härskarmetoder eller vad det var;P

Sen åkte jag och Louise på marknaden. Elin var tyvärr sjuk idag och Louise skulle till skövde vid halv tre så då gick jag inte mycket med henne. Jag hittade tjejerna från C och sa att mina kompisar bara dumpar mig på min födelsedag;P hehe. Vi gick där ganska länge i det roliga regnet. Sen åkte jag med mamma hem för hon var på centrumhuset så då passade det bra.

Jag köpte bara ett halvt kilo godis från Ullas hemkokta karameller så det blir mumsigt;D Nyss har jag hållt på med det jag ska redovisa på svenskan imorgon. Jag får äntligen börja övningsköra nu:D Vi ses när jag är 16 år;P

Kommentarer:

1. Rebecka:
Grattis så jättemkt på födelsedagen Rebecca!!!:)<3
2. Svar::
Taaaaaaaaaaaaaaaack!!!!!!!!:)<3

Kommentera här: