dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Pinnbröd och 7 veckor kvar!

Hejsan svejsan!

Idag hade vi först nationellt prov i matte, två stycken och det gick bra tyckte jag. Sen hade vi ungefär en timmes lång rast:P Svenska sen och det var bara att lyssna idag;) På idrotten bakade vi pinnbröd i skogen:D Min blev ganska lyckad fast det blev lite mycket rök från elden men den jag gjorde var god;P

Senare idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men imorgon ska jag hjälpa farmor att blåsa upp ballonger med pappas gastubsgrejsimojs;P Ballongerna ska till rädda barnen så då blir det att gå upp vid åtta eller nåt. Inte den roligaste tiden man vill gå upp en lördagmorgon;)

Idag är det bara 35 dagar kvar till festivalen:D Kom på att jag måste köpa en luftmadrass så man sover bra;P Hej svejs!

Kommentarer:

1. Rebecka:
Tyckte oxå det gick rätt bra på proven. de va mest roligt;P

Haha ofta ni e i skogen på idrotten... o baka pinnbröd?:P



Kom oxå på att jag nog behövde en luftmadrass till festivalen. Tänker inte ligga på liggunderlag i två nätter:P



Kram
2. Bloggaren själv;):
Proven var inte det svåraste man hade gjort;P

Vi har bara friluftsliv två gånger och det är gott med pinnbröd;D



Säger detsamma, inte ligga på liggunderlag:p



Kram

Kommentera här: