dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ont i magen!

Hej!

Idag har jag för det mesta slappat:P Jag, Elin och Rebecka var och träna Body combat. Första gången för Rebecka och hon ska träna nästa vecka också:D



Efter träningen vräkte jag i mig fem mackor och en kopp oboy:P Jag var vrålhungrig. Sedan fick jag ont i magen men jag vet att det inte beror på varken träningen eller maten så ni får själv lista ut vad det beror på;) Snart ska jag lägga mig men först ska jag försöka träna lite på engelskläxan om det är så att vi har den;P Vi hörs!

Kommentarer:

1. Rebecka:
Sjukt va jobbigt det va, men skojj:) Du hade rätt i att efter fick man energi;)
2. Bloggaren själv;):
Det är en riktigt energikick man får efter det passet;) Skojj att du hänger med nästa vecka också:P

Kommentera här: