dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

English!

Hello!

Först hade jag tyska och vi gjorde inte något speciellt men sen jobbade vi med nationella prov på matten eftersom vi ska ha ett på torsdag. Efter det hade vi engelska och då sa våran lärare några meningar några gånger och vi skulle skriva det hon sa. Jag trodde det skulle vara ganska svårt men det var sådärsvårt bara;P Sen hade jag muntligt nationellt prov i engelska och jag hann inte få panik så det gick faktisk bättre än väntat;D Våran grupp fortsatte att prata engelska efter lektionen men sen kom vi på att vi skulle prata svenska istället;D

Vi lagade mat på hemkunskapen, brokolli och skinkpaj. Den som jag och Elin gjorde blev jättegod fast jag var inte så hungrig men den var god som sagt:P Sen jobbade vi med matte igen på NO.

När man kom hem skulle man äta lite till och sen åka till orkestern. Vi provade spela manboy;P Vi ska ha en vårkonsert som ett genrep innan festivalen. Den är samma vecka fast på tisdagen den 18 maj. Ni får gärna komma om ni vill;) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra eller skriva så vi hörs!

Kommentera här: