dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ballonger!

Tjabba tjenna hallå!

Idag var jag tvungen att gå upp åtta för att hjälpa farmor och rädda barnen som hon är med i att blåsa upp ballonger. Jag blåste upp ballongerna med hjälp av en kompressor som man kan blåsa upp bland annat ballonger med. Smart sak;P När det var färdigt hjälpte jag farmor med hennes dator lite.

Efter det åkte jag hem och då satt jag vi datan och jag kommer inte ihåg vad jag gjorde då men senare blev det mat. Pepparbiff med potatismos. Pepperbiff är vanlig biff fast med peppar runt om kanten. Först åt jag en bit med peppar på och då upptäckte jag att det blev väldigt starkt så jag skärde bort kanterna eller rättare sagt all peppar;P

Jag kollade på fyra avsnitt av vännerbox nummer 6. Sen blev det datan igen och som ni kanske har märkt så har jag ändrat lite;D Vad tycks? Får la se vad som händer snart så vi hörs!

Kommentera här: