dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

3 veckor kvar!

Tjabba tjenna hallå!!!

Idag är det tre veckor kvar till festivalen!!! :D Jag kan nog inte säga hur mycket jag längtar nu! Jag och några till har ju självklart taggat till discot och vi kommer nog få med oss de mesta hoppas jag;D Om ni inte har någon aning om vad jag pratar om så klicka in på detta! Om ni kommer ihåg ska jag och Rebecka spela orgel och sen ska nog alla i orkestern dansa line dance:P Vi får la se hur det kommer se ut när jag dansar men roligt kommer det att bli:D



Idag har det varit en vanlig skola med två timmar SO, utvärdering på livsåskådningsmässan. Sen hade vi svenksprov på spåkets historia. Sist hade vi orientering och om jag inte har sagt det så ska jag springa 9:36 nästa vecka.

Efter ett tag när man varit hemma och ätit åkte jag till gymmet för att träna. Det var ganska många personer där. Ganska pinsamt att vara där själv när alla undrar vad en sån ungdomstjej gör där;P

Förut satt jag med min syrra och hennes kompisar och tittade på så ska det låta men efter halva gick de ner för att titta på Eva och Adam;P Alltid kul när artonåringar tittar på Eva och Adam;) Snart ska jag ändra lite färger och sånt i bloggen. Hoppas ni gillar det!

Kommentarer:

1. Sandra SvenssoN:
Jätte fina färger! :D

Kommentera här: