dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

12/4-10!

Hejsan!

Idag har jag såklart varit i skolan. Då hade vi klasstid och sen musikprov som gick galant:P När vi hade lite rast på musiken så berättades det att vi ska ta avslutningsfoto på torsdag och då måste vi ju komma på något riktig bra men det skriver jag inte här än i fall någon tar det ifrån oss;P Så det kom vi på, på SOn för vi orka inte jobba och vi hade dessutom vikarie då så det passade bra:P

Efter maten hade vi språk, tyska som jag har. Kommer knappast på vad vi gjorde där. Vi gick igenom en ny grej kom jag på nu;D Sen hade jag elevensval, friluftsliv där vi var i skogen och läste upp det vi skrev förra gången och sen fick vi någon lapp och skulle försöka hämta allt på en viss tid och våran grupp kom först tror jag;D

När vi slutat åkte jag hem och åt och sen var man ensam hemma och då åt jag mm´s och tittade på TV och satt vid datan tills man skulle åka och leda en grupp barn som är lite vilda;P jag kan sammanställa alla papper för vi har studiedag imorgon och ingen GBG då. Louise måste göra läxor så då är man hemma istället:P

På onsdag är jag ledig:D ska vara med på årets skolturné med mina spelarvänner;D



 Vi ses era bloggläsare;)

Kommentarer:

1. Elin :D:
kul å leka skogsmulle? ;D

Kommentera här: